niedziela, 21 sierpnia 2016

PRODUKTY ZIAJA

Dzisiaj przychodzimy do Was z postem na temat polskiej firmy kosmetycznej ZIAJA . Osobiście nie wiem dlaczego słyszy się, że ich produkty nie spełniają swojej roli. Że to polska firma która się nie rozwija. Dziwi mnie to, bo odkąd pamiętam korzystam z ich produktów, testuję nowe i jestem bardzo zadowolona.

 
Od dłuższego czasu naszym ulubieńcem jest mydło kremowe z jedwabiem. Ma bardzo przyjemny zapach, nawilża skórę na długo i jest bardzo wydajny. Butelka ma 500 ml. Jej koszt to ok 7 zł.
 
 
Drugim produktem który towarzyszy mi od kilku lat to antyprespirant Ziaja Activ. Jest do dezodorant w żelowej kulce. Ma bardzo delikatny zapach, nie zostawia smug. I jako jeden z nielicznych spełnia swoje funkcje - ogranicza wydzielanie potu i neutralizuje jego zapach. Jeśli chodzi o dezodoranty - nr 1! Polecam wszystkim którzy mają podobny problem do mojego. Pojemność 60 ml, koszt ok 6-7 zł.
 
Do przetestowania czeka dezodorant Sensitive ale myślę, że będzie równie dobry jak Active.
 
 
Kolejnym sprawdzonym kosmetykiem jest seria kremów z kaszmirem, proteinami. Przetestowaliśmy już wszystkie ale z proteinami, kaszmirem i masłem shea to zdecydowanie nasz faworyt. Krem idealnie nawilża ma przyjemny zapach a po użyciu skóra jest gładka i delikatna. Koszt ok 4 zł, pojemność 100 ml.
 
 
 
Nowościami w naszych zbiorach są w zasadzie dwie rzeczy: peeling cukrowy złuszczająco- wygładzający z oleju orzechów brazylijskich i macadamia oraz balsam kakowy do ust.
 
Jeśli chodzi o peeling to strzał w 10! Jak można to i w 100!! Nigdy nie miałam lepszego peelingu który tak by nawilżył cerę, zapach ma dosyć słodki, ale przyjemnie się rozprowadza a skóra jest nawilżona i złuszczona jak nigdy wcześniej. Koszt ok 12 zł. Pojemność 200 ml.
 
 
Ostatnim produktem z nowości jest kakaowy balsam do ust. Zapach i funkcje raczej przeciętne. Nawilża na krótko. Opakowanie jest w formie małego kremu a kolor na ustach bezbarwny. Koszt ok. 5-6 zł.
 
 
 
Jeśli miałabym w całości ocenić kosmetyki firmy ZIAJA to było by to 9/10. Cena jest przystępna, wydajność i zapachy produktów dopracowane maksymalnie. Naprawdę polecam na nawilżenie skóry jak i dla alergików (są też takie produkty).
JEDNYM SŁOWEM, POLECAM W 100%.
 
RECENZJA NIE JEST SPONSOROWANA, I NIE POWSTAŁA PRZY WSPÓŁPRACY Z FIRMĄ.
 
 
KOLEJNY POST: HAUL ZAKUPOWY SIERPIEŃ
 
- ONA :)
 
 





7 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ten dezodorant i na pewno go wypróbuję, cena jest dobra więc co tam ;)
    Peeling też wydaje się super, poszukam go u mnie w mieście, mam nadzieję, że znajdę :)
    Blog ciekawy, obserwuję!

    http://mywoonderlaand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hym dezodorantu jeszcze nie widziałam ale uwielbiam pielęgnację z ziajką :)

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dezodorant Ziaja Active znam i polecam, dobry jest też bloker :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten peeling. Po niczym innym moja skóra nie jest tak nawilżona i gładka. A do tego ten cudny zapach!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się skusić na ten peeling :) Dziękuję za odwiedziny i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To, że się nie rozwijają to totalna bzdura. Większość czytelników na pewno też tak myśli ;)
    Pozdrawiam - MG :)
    http://m-g-style.blogspot.com/2016/08/get-ready-with-me-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie dezodorant, kremów niestety używać nie mogę, źle wpływa ta marka na mój trądzik :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    I przy okazji zapraszam na wydarzenie konkursowe
    https://www.facebook.com/events/1046947058721737/

    OdpowiedzUsuń